Обмін досвідом

Урок-повторення. Алгебра та початки аналізу, 11 клас

Автор Пономаренко Н.Г., учитель математики 
Білоцерківської СЗОШ І-ІІІ ступенів №4,
спеціаліст вищої категорії, "учитель-методист"

Мета уроку: узагальнити й систематизувати навчальний матеріал за курс 11-го класу, систематизувати знання учнів,  закріпити вміння використовувати знання учнів при виконанні нестандартних завдань. Формувати навички усного рахунку,  підготувати учнів до контрольної роботи, розвивати вміння аналізувати й узагальнювати вивчений матеріал, розвивати логічне мислення та цікавість до навчання; виховувати самостійність, наполегливість та прагнення до навчання.
Тип уроку: узагальнення й систематизація знань, умінь, навичок.
Обладнання: комп’ютер; набір карток з завданнями, клейка стрічка для 1 завдання, клей для 5 завдання.

Від автора: даний урок був створений для учнів 11-го класу, які вже за тиждень стануть випускниками. Їх останні дні навчання напружені та повні переживань. Тому останній урок повторення навчального матеріалу перед контрольною роботою повинен бути емоційним, яскравим та пам'ятним. Це дарунок учням на згадку про школу та шкільну математику, це дійсно останній їх Урок математики в повному розумінні цього слова.



Повний текст уроку: урок*

*Не забувайте додавати посилання на даний блог при копіюванні та розповсюдженні матеріалів




Тема. Логарифмічна функція.

Автор Жучкова В.М., учитель математики
Бучанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4, 
спеціаліст вищої категорії, "старший учитель"

Мета: формувати уміння застосовувати здобуті знання у нестандартних умовах; вчити їх аналізувати та систематизувати ті знання, які вони отримують на уроках та черпають з додаткової літератури; формування навиків вирішення логарифмічних рівнянь і нерівностей. Розвивати уміння розраховувати свої сили і оцінювати свої можливості; розвивати навики індивідуальної і самостійної роботи. Виховання уміння контролювати увагу на всіх етапах уроку.

Тип уроку: засвоєння нових знань.
Форма проведення:
урок – лекція.


Повний текст уроку: урок*

*Не забувайте додавати посилання на даний блог при копіюванні та розповсюдженні матеріалів




Тема. Розв'язування тригонометричних рівнянь різних типів, в тому числі нестандартних.

Автор Жучкова В.М., учитель математики
Бучанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4, 
спеціаліст вищої категорії, "старший учитель"

Мета: удосконалювати вміння й навички учнів розв’язувати рівняння різних типів. Розвивати вміння аналізувати, узагальнювати, підвищувати рівень розвитку творчого мислення, розвивати пізнавальну активність. Виховувати старанність, працьовитість.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань умінь та навичок.
Форма проведення:
урок – бізнес гра.



Повний текст уроку: урок*

*Не забувайте додавати посилання на даний блог при копіюванні та розповсюдженні матеріалів

2 коментарі: